onsdag 23. september 2009

Back on bloggzz

Okay folkens!
Nå begynner det å bli en stund siden jeg har skrevet her, så fant ut i dag at jeg kanskje skal begynne å bli litt flinkere til detta!
blitt litt inspirert av alle bloggene jeg har lest i det siste, men skjønner ikke helt hvordan de klarer å skrive om så utrolig mye rart som egentlig ikke er interessant, men som de får interessant. men jeg får bare prøve da.
I dag har jeg egentlig hatt studiedag eller fridag som jeg kalte det i fjor, men i år er det ikke fri dag..jeg har sangtime og samspill på onsdag, så da er det opp tidlig den dagen å. Men det skader jo ikke å stå opp tidlig da.

Ellers så kan jeg jo fortelle at vi skal på klasse tur til Voss neste uke, på folkemusikkkurs. det blir jo spennede. ikke akkurat på samme linje som fjordårest tur til Los Angeles, men skal prøve å kose meg like mye på denna turen. vi er jo en så flott gjeng i klassen, at det blir nok kjempe festlit.

Nå gleder jeg meg veldig til helga.. er bare onsdag i dag, men gleder meg veldig forde, Sara kommer, duådu så koselig det blir. Sara er da en av mine gode venner fra viken fhs, som bor i trondheim, dum som hu er. men i morra kveld setter hun ser på flyet og flyr ned til oss i tigerstaden. tenk at hun ikke har besøkt oss før, duådu. hun vet ikke engang hvordan det ser ut hos oss. for alt jeg vet så kan det hende hun ikke vet hvordan Oslo ser ut.. ojojojjoj dette blir spennede:)

Shit jeg er egentlig ikke så flink på detta. prøver å komme på noe morsomt jeg har gjort eller noe morsomt jeg har sett som jeg kan fortelle, men det står søren meg helt stille her.. shit pomfritt.. jeg får tenke mer så kommer jeg sikkert på noe driiitartig. så får dere koze dere med dette kjedelige innlegget (truseinnlegget) så lenge:)


Jezzdaaddadaada! forlag til noe jeg kan skrive om. jeg kan gjerne skrive en novelle om dere har forslag til det ;)

4 kommentarer:

Tonks sa...

Sara kommer i dag? Guri!!

Theawoiwoi sa...

JA!! hun kommer i kveld! gleder meg masse :)

Tonks sa...

den kule tegningen jeg har etter hvert innlegg har jeg tegnet i photoshop og så har jeg lagt den til på bloggen. veldig kompliserte greier. så BRABRABRA at sara er in tha hood! gleder meg masse til lørdag.

Marius Økland sa...

Shit pomfrit? Kor kom det frå?