fredag 20. februar 2009

Thea på bloggzzzen


Ja! jeg vet at ingen leser denne bloggen, for ingen vet at jeg har en blogg.. hum..hva gjør man med det? facebook kanskje!
dessuten har jeg ikke noe særlig spennende og givende å skrive her, men man kan alltids prøve seg litt fram!

Jeg har ha begynt et nytt prosjekt i livet mitt. Og det er å skrive en bok. har ikke kommet så langt, og den er ikke sykt bra for å si det sånn. men det er litt koselig å sitte å skrive litt. så får vi ser hva det blir uta det.

Ellers så kjeder jeg meg litt... jeg er alene hjemme..Anna er i Råde og Jon anders er på Voss.. så her sitter jeg alene og hører på musikk, og prøver å skrive noe på bloggen min.. jezzda. littaetliv!

Jeg gleder meg til jeg skal til trondheim da.. selvom det ikke er før 20 mars. men det blir veldig koz, det lover jeg alle der oppe:D da blir det liv i byen skal jeg si dere:D

På søndag skal jeg på Woie vinteraktivitetsdag da! vår familie er litt av en gjeng. Det skal visst være skiskyting og masse mer, det blir spennende og sikkert veldig koselig!

Ja, detta blei litt a hvert. Men jeg er fortsatt i oppstartsfasen av denne bloggen, så det tar nok litt tid før det kommer saklige innlegg her! jezzda:D

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jeg og ville være med på vinteraktivitetsdagen:(

Anonym sa...

Øy, jeg visste ikke at du hadde blogg. Kult!! Skulle gjerne hengt med deg i kveld, men vi tar det igjen til uka! :D Du er fin!!

Øyvind Woie sa...

Jeg har lest bloggen din - nå er det i alle fall tre som vet om den! Ikke dårlig. Stå på skriv mer, link til andre blogger og nettsider - jo mer "spindelvev" destå flere lesere.