tirsdag 24. februar 2009

en laaang, men bra dag.


da var denne lange dagen over.

I dag har jeg vært på skolen fra kvart over 9 til 11..ojojoj..

Det hele begynte med en time hørelære, så var det to timer musikkhistorie, og etter det var det lusjpause. Da dro jeg, anna, martine og kristine på hjørne og kjøpte oss mat. det var veldig kos. etter det var det to timer kristen spiritualitet. så hadde jeg en liten pause på kaffe fuglen(okay, var ikke på skolen en halv time da..) så øvde jeg med lasse, også var det øvelse med lovsangsbandet. også kl 6 begynte semesterfesten på skolen. Da var omtrent alle elevene på skolen og lærerene samlet og vi spiste en god middag.

Etter middagen samlet alle seg nede i konsertsalen, også ble vi delt inn i grupper og skulle lage underholdning. Vi på min gruppe (10) skulle lage en acappela versjon av billy jean. også viste alle gruppene fram resultatet. Det var utrolig mye bra, og det var moro å se at alle var så ufattelig engasjerte.

Etterpå var det samling i kappelet med lovsang, andakt og bønn. Tilslutt var det kaffe og kaker i kantina.

Det var en veldig koselig kveld, og det er så bra at vi får vært sammen på tvers av klassene og bli litt kjent med hverandre. Men jeg merker at det var veldig godt å komme hjem nå og slappe av. Det er utrlig hvor mye energi man får av å være sammen med folk, men med en gang man setter seg ned alene merker man hvor sliten man er. Så nå blir det veldig godt å sove litt. og være utvilt til å skrive ferdig oppgaven i kristen spiritualitet i morra!

jezzda..

2 kommentarer:

Frida sa...

Heisann sveisann!

Trodde du mente fra klokka 09 -11 om morran jeg, men det var jo fra 09- 23 :P
Artigpartig!!

Theawoiwoi sa...

ja til 23.. tenkte på det etterpå at det kan virke som det var til 11 på morran og det er jo ikke så lenge:P