søndag 1. mars 2009

min helg!

heihei!
jrg fortsetter å skrive jeg i håp om at noen der ute syntes det er litt interresant!
så tenkte jeg skulle fortelle litt om helga mi:D
på fredag startet jeg mitt sunne og nye liv. jeg begynte å trene:D på bislet bad. sykt digg å svømme! så da svømte jeg og petter en times tid! etter det var det viken party. det om ikke så mange, men vi som var der hadde det veldig moro:D
På lørdag svømte jeg igjen. (blitt bitt av treningsbasillen tror jeg:P hhehe)
etter det lagde jeg middag til meg og anna, det var tikka masala. og jeg brukte den nye riskokeren min! og risen ble så god at vi klarte nesten ikke å slutte å spise:D
Etter det dro jeg opp til Maria i 2.klasse og var på spillkveld! det var veldig moro. jeg vant ikke noe, men det viktigste er å delta, og jeg er ikke en dårlig taper heldigvis (Selvom jeg har lært av Lasse at en god taper er en taper..)
på Søndag dro jeg og petter å svømte igjen, også møtte jeg frida og noen veninner av henne også gikk vi på café, kosli! nå sitter jeg her og skal snart på kino med petter, tenkte å øve litt sang først bare! egentlig ikke en veldig spennende helg, men den har vært ganske deilig! håper dere også har hatt en bra helg:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, hørtes ut som en fin helg! du har vel fått med de detaljene som er verdt å nevne her.....

Lars Krsitian, Hannah Eline og Hannamaria Elena sa...

så kjekt. det er deilig å svømme på bislett bad! men dyrt..

Øyvind Woie sa...

Det høres ut som et godt liv og du er jo ivrig i treninga når duu til og meg møter opp på babysvømming!

Frida sa...

:D Det var veldig koslig å komme på besøk til deg Thea! Teateret vi så på var forresten veldig bra :D