torsdag 12. mars 2009

helg! HUSKONSERT!


heihei!
da var denne uka nesten over å.. den har gått fort jeg har jammen gjort mye. så nå er jeg døds sliten. sitter hjemme i askim og slapper av nå, og gruer meg til å stå opp tidlig tidlig for å ta toget inn til oslo. men det må til, arrangering og hørelære her kommer jeg!
i helga skal jeg være hjemme i askim med mine småsøsken, for mamma og pappa er i bryllup langt oppi nord. så vi skal kose oss hjemme og bare gjøre alt vi ikke får når mamma og pappa er hjemme:D hehe
også har jeg fått beskjed av en av mine mange lesere  å fortelle alle hva dere skal på tirsdag! da skal dere nemlig på huskonsert på staffledts! det blir så bra! MML har sin andre huskonsert og den blir så bra! kan love omtrent all slags musikk, og meget gode musikkere!! det begynner kl 8 og er i konsertsalen på skolen! kom, kom, kom!!
håper alle får en flott fredag og en flott helg:D

2 kommentarer:

Marius Økland sa...

Tja, MML har vel hatt huskonsertar før, men MML1 har vel berre hatt ein :-) God helg, ja!

Theawoiwoi sa...

ha ha! du sier noe! men vi er mml 1 og det blir så bra! regner med at du kommer altså:D