fredag 6. mars 2009

oj! der kom helga!


oi! steike nå er det helg igjen! tida flyr... denne uka har gått fort. vi har hatt studie uke..jeg har studert litt lite, men nå tenkte jeg jeg skulle sette med ned med denna oppgava i adm.led. jezzda!

men på mandag og til tirsdag var jeg på retreat med 1/3 av klassen. det var veldig bra! Og det var utrolig koselig å bare henge med folk fra klassen. ellers denne uka har jeg trent litt da og kosa meg litt! men nå er det oppgaveskriving denna helga. jeg er faktisk hjemme i Askim nå. kanskje jeg konsentrer meg bedre her, for her er det ikke så mye annet å ta seg til. utenom å se alle barne filmer vi har med en syk lillebror:D det er jo veldig koslig, men prøver å stå i mot fristelsen.

I helga skal jeg som sagt være hjemme i Askim. I morra skal jeg på kino og se Orps. det blir moro! jeg var en stor fan av tv serien, så filmen blir nok knall! for dere som ikke vet hva Orps er så er det en serie som gikk på Nrk etter barnetv på lørdag om et korps, som får en forferdelig ny dirigent som de gjør alt for å blir kvitt! veldig bra! og nå kommer filmen:D

Så på lørdag blir det kino!

På søndag kommer Anna Britt (Panda Britt, HAHHA) og Jon Anders til Askim så skal vi dra til Sverige på svenske handel, på leting etter blillig kjøtt! det blir bra! så da blir det svenske mat i leiligheten!

Jezzda! peace out;D

Ingen kommentarer: