onsdag 25. mars 2009

Trondheim vs Oslo!

Hei hei!
Nå er jeg ganske overtrøtt. etter å ha døgnet for å skrive ferdig denne semesteroppgaven. og jeg burde nok lagt med for lenge lenge siden. Men jeg syntes det er så koselig å sitte oppe å høre på Ane Brun at jeg kommer nok til å sitte litt lenger.
I helga var jeg i Trondheim. Det var veldig koselig. Jeg overnatta hos søstra mi Hanna og kjæresten hennes Sigmund. Og besøkte Mormor og morfar en dag og hang med de kule viken vennene mine som bor i Trondheim (har kule viken venner i Oslo å azza)
Det var veldig koselig å møte dem igjen! Ser de alt for sjeldent. Folket burde ta turen nedover til tigerstaden litt oftere. Vi har flere trikker og busser enn dere. Og vi har T-bane:D Så det er ingen grunn til å drøye med det altså!
Ja, det var litt reklame for Oslo. men Trondheim er virkelig ikke så værst det heller altså. De har veldig store og gode boller på biblioteket. det fårn si! ojojojoj

Jepps! til helga vet jeg faktisk ikke hva jeg skal. jeg har ingen ting å gjøre denne helga faktisk, lenge siden sist! noen som har noen forslag?

Også må jeg reklamere litt for Safari konserten som er i morra! Det tror jeg blir drit bra! så alle dere som er Oslo området må ta turen!:D

Ingen kommentarer: