mandag 9. mars 2009

NY UKE! YYEEAa

Ja. da var det på'n igjen med ny uke.
Nå sitter jeg på lese salen, og prøver å konsentrere meg og en oppgave.men dere ser hvordan det går.. je je. man må jo ha noen pauser å. selvom jeg begynte for 10 min siden,... uffameien så lite selvdissiplin jeg har. noen som har tips på hvordan man kan få bedre selv dissiplin så tar jeg det imot med glede:D
Jeg var altså hjemme denne helgen, det var deilig:D selvom både lillebroren min og lillesøstra mi var syke, men men. jeg og mamma og pappa var i form vøtt!
Denne uken blir det nok en del oppgave skriving. jeg må bare forbrede meg på det. uff..men men. håper den blir bra for det! og håper du som leser dette også får en super uke:D
kozzzzzzz og klemzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Marius Økland sa...

Hey! Eg fant bloggen din! (og no får du masse nye venner som besøke den gjennom min bloggroll :) Eller? Var det eg som ikkje hadde venner? Hmm. blei brått litt usikker. Uansett: du må annonsere kor alle folk i heile verda skal vere neste tirsdag!